Promocja stron
margonemfansite
margonemfansite


Zobacz koniecznie!
Start
Presztrek zwołuje mieszkańców Mythar na naradę Drukuj Poleć znajomemu
Oceny: / 157
KiepskiŚwietny 
Autor: Blondasek   
17.09.2008.

Zwołanie mieszkańców Mythar na naradę


WAŻNE Przygotujcie: 3 duże mięsa i lubczyk, żeby nie biegać w tą i z powrotem. WAŻNE
Zleceniodawca questu, Presztrek, stoi w polu (48.52). Pytamy się czy nie ma dla nas jakiegoś zajęcia, na co on odpowiada, że musi zorganizować naradę mieszkańców i pyta się czy nie możemy mu w tym pomóc. Naturalnie, zgadzamy się.
Na początek udajemy się do Hadlissa (45.17). Recz jasna, w trakcie rozmowy wybieramy opcję z naradą, na co ten odpowiada, że nie może na nią pójść dopóki wszyscy ergassaj nie zostaną o tym poinformowani. Włączamy rozmowę jeszcze raz i wybieramy opcję, że żołnierze nie chcą z nami rozmawiać. Dostajemy od niego glejt i teraz bez przeszkód szukamy strażników.
Pierwszy z nich stoi w polu (59.18). Informujemy go( jak i wszystkich pozostałych), że Hadliss idzie na naradę. Nie będe później tego pisał.
Wracamy do dowódcy ergassów i pytamy gdzie jest następny. Idziemy w miejsce, które nam wskaże.
Drugi stoi (93.24)
Trzeci: (91.45)
Czwarty: (4.32)
Piąty: (47.2).
Tutaj rozmawiamy z tym po lewej stronie.
Gdy już zawiadomiliśmy wszystkich, wracamy do Hadlissa, z tą samą wiadomością.
Następnym, który musi zostać zaproszony jest Anguss. Na początku wybieramy opcję, że jesteśmy z poselstwem od Preszterka, a później ciągniemy rozmowę tak, aby to on z nami przerwał. W spisie questów jest informacja, że go obraziliśmy. Musimy wrócić do zleceniodawcy po radę. Mówi nam, że trzeba się odwołać do jego zawodu.
Rozmowa wygląda tak:
- Czcigodny uzdrowicielu...
- Teraz tą dłuższą opcję, gdyż jest bardziej oficjalna.
Za długa była, więc nie napiszę co w niej jest .
Dostajemy odpowiedź, że przyjdzie. Wracamy do Preszterka. Teraz wysyła nas do Limerusa (86.12).
-Wybieramy opcję z naradą (jest troszkę dłuższa więc nie piszę, ale jest tylko jedna opcja o naradzie, także nie ma problemu).
- No to wezmę Cię pod rękę i jakoś dojdziemy.
- A mogę ją jakoś przekonać?
Idziemy do Lassindy (78.21)
Rozmowa:
- Chciałbym porozmawiać o Twoim dziadku.
- Wybieramy opcję o naradzie.
- Wezmę go pod rękę.
- No będę ostrożny.
- Mogę poszukać czegoś takiego.
Biegniemy do suchego drzewa w mieście (84.47). Łamiemy gałąź poprzez opcje :
- Opukać korę.
- Wejdź na drzewo.
Mając gałąź wracamy do Lassindy i pokazujemy jej naszą zdobycz.
Rozmowa:
- Tak, jasne.
- Wystarczy trochę wygładzić i odciąć parę gałązek.
- To mógłby zrobić jakiś stolarz.
- Już biegnę.
Idziemy do Lussa (41.13).
Rozmowa:
- A czy równie sprawnie wymachujesz hebelkiem, co siekierą?
- To miałbym dla Ciebie zadanie.
- Potrzebuje, żeby ktoś mi z tego kawałka drzewa zrobił ładną i praktyczną laskę dla starszej osoby.

Zgadza się pod warunkiem, że przyniesiemy mu 3 duże mięsa. Gdy je oddamy dostajemy w zamian gotową laskę. Wracamy z nią do Lassindy, oddajemy jej i idziemy do Limerusa.
Rozmowa:
- Mam dla Ciebie laskę.
- Zabrała ją Lassinda i obiecała, że Cię zaprowadzi na naradę.
Naszym następnym celem jest Sapras (4.18).
Rozmowa:
- Przychodzę do Ciebie...
- No tak, pewnie nie obce jest Ci również wieszczenie. (Po tej kwestii dostajemy informację, że czarownik potrzebuje lubczyku).
- Skoro mi się to opłaci, to idę na poszukiwania..
Gdy już go mamy wracamy i zaczynamy rozmowę:
- Witaj czarowniku. Miałem Ci przynieść lubczyk.
- Tak. Mam nadzieję, że właśnie o to chodziło.
- No teraz czas na załatwienie naszych spraw do końca, prawda?
Dostajemy szafir i informację, że Sapras będzie na naradzie.
Ostatnim naszym "celem" jest Krass (48.24)
Rozmowa:
- Słyszałem o sztuce, którą się zajmujesz.
- Chciałem Cię zaprosić na naradę mieszkańców.
Zgadza się. Wracamy do Presztreka i dwukrotnie w rozmowie wybieramy pierwszą opcję.

NAGRODA:
- 13.6k doświadczenia
- 2.5k złota

-Duża Ilość Wzmocnionych Strzał

 
Polska scena gier MMO Najlepsze gry via www - rpg online! Najlepsze gry online w polskim internecie TOP50 Gry Najlepsze gry MMO w sieci :)   Gry MMO<www.rohanonline.pl Zespol Takt
 
10.07.2014.

Projekt i realizacja dla Margonem Fansite (2008):

System zarządzania treścią (CMS):

Zaprojektowano dla:

  • Mozilla Firefox

Zachowano zgodność z:

  • Internet Explorer (moduł zmiany wielkości czcionki nie obsługuje wersji IE niższych niż 7)
  • Opera (sporadyczne zaburzenia układu treści)
  • Apple Safari

Zastosowano:

Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!

kontakt glowna szukaj plus minus standard projekt (design) gora